Let me break the ice

Har inte skrivit på ett par dagar nu, men now I'm back again..

Såg Nordin utanför Rudbeck igår och sen på pizzerian, coolt..sen försökte jag lära Mina lite om ÖSK spelarna, men jag vet inte hur det gick;) 
Dans igår också, såååå kul, I löööööve it:P
Beställde studentmössa igår, blev nog ganska bra, är iaf nöjd..

Idag började jag kvart över elva, kördes till skolan av min snälla mamma (thank U) och fick min mobil av Agnes som jag glömde hos Mina yesterday:P
Klasstid, lunch, svenska och religion följde, men jag vet inte om det var nåt speciellt med det;)
Åkte bussen hem och fick en liten överaskning när jag såg att mamma klippt sig, fint fint..

Snart Barcelona, måste fixa fotbollsbiljetterna!!! Får typ prata med Nathalie och Hanna imorgon..
Längtar!! Och mamma prata om en tjej som heter Jonna som red på Ewans lite förut som jobbar i Barcelona som mamma ska försöka fixa mailadressen till så jag kan ha lite kontakt med henne och som om framtiden, fatta vad kul att åka dit efter skolan, är sååååå taggad;)

nä oj vad tråkigt liv jag verkar ha..jaja
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

haha du är rolig du! :) taggaaaaaaaa

2009-09-02 @ 20:34:36
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0