Lost highway

Sitter på engelskan och försöker få något gjort men det går ärligt inte..
Vet människor hur svårt det är att få till något bra om kulturen på Irland?? Nje men det borde man kanske veta;)
Aja, blir spanska sen och jag ska vara nån känd person och sen ska folk fråga mig saker som jag inte kommer kunna svara på eftersom jag är så sjukt dålig på spanska!!! Förhoppningsvis får jag Mina som utfrågare, men hur mycket tur kan en människa ha liksom??

Ikväll blir det plugg..Markus var snäll och påminde mig om att vi ska läsa nån text på engelskan och typ analysera karaktärerna eller nåt. Kul jul, och sen måste jag försöka få klart det här arbetet..men måste typ prata med Sofia lite också.

Kanske blir ett lite roligare inlägg senare på denna dag..
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0