Once upon a time I had a dream

Jaha då var det söndag, snart måndag..kul kul
Har inte hänt så mycket idag..var nere i stallet tidigare och tog in lite halm, trodde jag skulle dö eftersom jag var tvungen att klättra över en halmbunt som var jätte ostadig och stod ganska nära tegelväggen och det var en bra bit ner till cementgolvet!!!!! Men här sitter jag nu livs levande;)
Fikade lite hos mormor och morfar och stirrade plötsligt upp ögonen på mamma som blev jätte förvånad och undrade vad som hände! Haha, det var bara min hjärna som kom på att om exakt 2 veckor och några timmar så sitter jag på Camp Nou!!!!!!!!!!! OMG!!

Har nog världens sötaste katt också..gick in i mitt rum när jag kom hem från stallet och då låg hon i min säng och självklart började prata med mig som hon alltid gör. men sen skulle jag gå ut ur mitt rum och hon mjaude så det lät som om hon sa "Neej, gå inte!!" HaHa, gullig gullig

Har fått reda på att jag kommer få titta på grabbarna ikväll, så TACK MAMMA!!!!
Ramos är ju tillbaka och Ronaldo får säkert spela från start..OCH förhoppningsvis så får Higuain mycket speltid!!
Men det kanske är att hoppas på för mycket..
Kände mig duktig igår iaf..tittade på "Här är ditt liv" med Svennis och en fotbollsspelare hälsade till honom, och mamma frågade vem det var och jag sa "Rooney", och ja visst var det Rooney!! mamma blev lite imponerad där:P

Nä nu vart det ganska mycket, kanske ingen som orkar läsa;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0