The story

Nu ska det nog bli klart ändå..filosofin alltså!!
måste plugga religion och matte också, och så måste jag ju PACKA!! eller så gör jag det på fredag;)

Imorgon blire spanska så det bara smäller om det!! (typ..)
Sen får jag lov att snällt vänta alldeles själv i stan innan volontär träffen..men det är det värt, tror det blir riktigt kul faktiskt!! Känns lite udda dock för det var nästan bara killar som hade skrivit upp sig när jag kolla..

Kom på en liten sak förut..bara för att jag är såå j***a orolig över allt så kommer jag bli nedslagen och rånad när jag är hemma i Örebro igen;) ärligt, jag lovar..livet är för ironiskt för att det inte ska hända.
Börjar tro att det finns nån som sitter och leker med oss som om vi vore marionettdockor..
som om nån sitter och skrattar åt oss..nä blä!!
Gillar idén på att det finns en Gud som hjälper oss genom livet istället. (oj, det märks att jag har religions prov snart..:P)

Nu ska jag försöka ge mig på lite plugg, may pease be with you all..
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0