Untouched

Då var en annan tisdag avklarad. Började med matte där Birgitta var tvungen att gå och få reda på framtiden, haha. ah men Rudbeck ska tydligen läggas ner och så var det lite annat skit..
Sen filosofi och helt ärligt, på vilken planet lever våran lärare??? Vi fick ca en halv timme på oss att jobba med våran uppgift och den ska in nästa vecka och vi får inte jobba nåt på den lektionen..WHAT??
Aja, spanska sen och helt ärligt, hur mycket tur kan en människa ha?? JAg slapp vara en känd person och jag fick vara med Mina..
Engelskan gick ju bra, sa till läraren att jag hade mitt arbete och frågade om jag fick gå hem och jobba och japps, det funka. På vägen till Mina gick jag in i Najs Prajs, och åååååååhh ge mig en massa pengar så jag kan köpa SKIVOR!!!!!!!

Såg Indian en hel del idag och jag måste erkänna att han är skrämande mycket med en av tjejerna i hans klass:P men aja, jag bryr mig ju inte ;)

Imorgon blir det troligtvis futbol, men måste prata med Martina lite först..
Real spelar också, VILL SE!! Jag loooovar att Higuain får en massa spel tid.

Aja, nu blir det lyssning på Spotify och sova..
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0