I couldn't say it face to face

..and I'm so over it

pust. Då var denna tisdag till ända..eller ja, skoltisdagen iaf!!
Kom in till skolan och körde på med matte, snacka om att min hjärna har kopplat bort allt vad matte heter!! Jag fick till och med slå 3x2 på miniräknaren!! Illa illa
Sen var det långt hål och alla människor var hemma :( men turis hade jag så jag fick hänga på Cicci, Karin och Lisa uppe på samhällskunskapen (y) blev lite att kolla på söta kaniner och hundvalpar ;D funtime
Efter lunchen va Karin hungrig (det var inte så mumsig mat..) så vi gick till lullis.. och vad ser jag?? JO:



HAHA, jag va sååååå nära att gå till kassan och köpa!! :D:D:D

Men men..slut på det roliga! PA-redovisning stod nämligen på schemat och jikes vad nervis det var!! Men det nu är det gjort så jag kan ta en lååååång pust (som i början av inlägget...) Jag, Nathalie och Ylva pratade i kanske 20 minuter, sen fick vi i princip sitta och lyssna på när Violeta berättade om PAt för eleverna ;) men men..vi fick några små frågor ibland så det var ju trevligt (y)

Lite spanska sen..känns ändå rätt okej inför provet. Vi fick göra en diagnos och för en gångs skull kändes det som om jag hade lite koll (bara för det får jag säkert alla fel..:P)
Engelska prov sen som gick...okej?? Mja..det får jag nog säga :)

Kom hem och upptäcker ett paket i brevlådan...AVATAR!! <3<3<3
Funderar på om jag ska gå och kolla lite eller om jag sparar det tills imorgon..hmm
Ikväll är det ju ÄNTLIGEN dags för "Inför Eurovision Song Contest 2010"!! Måste ses :D

Varför är det så svårt??

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0