OPA!

...

Nu kommer mitt dåliga minne in här igen..Har jag kagt upp den här videon redan eller inte?? Aja, har jag det så säger jag bara en sak; den kan inte läggas upp för många gånger!! Greklands bidrag till Eurovision!! <3<3<3 Låt mig delge en liten konversation mellan mig och min goda vän Mina;
Jag; " Asså åh..på måndag kanske dom visar Greklands bidrag på 'Inför ESC 2010' och jag ÄLSKAR Greklands bidrag!!"
Mina; " Emma, du älskar alltid Greklands bidrag!!"
Haha, ja det gör jag banne mig!! Men har ni sett dansarna i årets bidrag eller?? Just det..I rest my case ;)



Vill helst inte prata om gårdagen..det hände en liten sak som jag helst bara vill glömma :( men jag kan säga en sak iaf...Vad fn skulle jag göra utan Evelina?? Glad att hon finns :)))

I don't like you, I don't like you, I don't like you

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

vad hände igår? :o :/

2010-04-24 @ 19:38:00
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

hmmm...en dålig sak!! En dålig sak som jag bara vill glömma!! :(

2010-04-24 @ 22:07:05
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0