This world can be a scary place

...but you're not in it all alone

Tänkte bara tala om  för alla att jag lever. Mår inte på topp just nu. Är sönder stressad av projektarbete och latin och har dragit på mig en förkylning som gör att det är en aning dimmigt i min hjärna just nu. Ingenting går som jag vill just nu!! Min högra hand har fått utstå ett antal smällar idag eftersom alla väggar, dörrar och andra föremål verkar vara sura på den så de slår till den hela tiden! Inte okej...
Sen tror jag att jag lyckats få nåt virus eller nåt på datorn!! :'(  tror dock jag löst det, bara jag inte har uppe msn så är det typ lugnt. eller ah, jag gjorde en ny internetuppladdning, men jag vågar inte riskera nåt så just för tillfälligt kan jag icke nås över msn!!

Jag hoppas allt löser sig, ni är värda allt ni kan få!! Utan er hade min värld fallit samman..

Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: martina

kryakrya!

2010-04-14 @ 18:06:40
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0