When I cry I cry for both of us

..my pain has no name



MEN BLI IHOP NÅN GÅNG DÅ!! Finns inga som passar så bra ihop så just get on with it!! Det kan väl inte vara så svårt?!

PA inlämnat och klart och jag tror banne mig det gick bra. Fick en klapp på armen och Violeta sa att jag sköt allt bra och att det skulle bli bra med betyget (typ). Hoppas bara inte hon drar ner allting pga min rapport!! Skrev den mellan typ 11 och halv 1 natten till fredag.. ja, ni kan kanske räkna ut själva hur den blev! men men, tummen upp :) Och tydligen ska jag sluta vara så kritisk mot mig själv, allt måste inte vara perfekt för att det ska vara bra..

Har fått grejer som rör Madridresan :D Blir så glad varje gång jag tänker på det! Fick bland annat en karta över Madrid och har pekat ut Bernabeu ;) om jag har riktig tur har inte ligan slutat när vi kommer..allt har ju blivit lite uppskjutet pga strejken (som jag för övrigt hoppas lönar sig, det är bara så fel att de inte får sina löner!!)
På tal om Madrid så såg jag ett klipp med Higuain och i slutet av klippen drog han av ett leende som fick mitt hjärta att smälta!! OMG!! <3<3<3

Måste skriva engelskan nu snart, ska redovisa om musiken på 90-talet på måndag :) kommer bara inte ihåg om det var i usa eller england jag skulle fokusera på..aja, det lööööser sig (y)

Kan också meddela innan inläggets slut att Hurricane med REbound är sjuuuukt BRA!! Man kan inte låta bli att ställa sig upp och dansa loss!!!! wohoo
We can sweep the floors lika a hurricane

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0