When I get older

..I'm will be stronger

Okej, jag kör på innan jag måste fixa in lite ved i huset :)

Dagen har varit trevlig och den västa ever på samma gång..
Matteprov imorse som gick så dåligt så alla IG-barn verkar smarta i jämförelse!! Kunde inte koncentrera mig för fem öre pga näsan som rinner hela tiden! Var tvungen att springa ut ett tag och när jag kom tillbaka stod Birgitta där och fråga vart jag tog vägen. "Ehm..jag var tvungen att snyta mig?"
Hålet sen var heeelt okej. Jag och Mina kollade inför madrid-resan och kom fram till att flyg låter bättre än tåg :) Sen blev det lite mat med fina flickor på alfredos och det var ju inte direkt äckligt om jag säger så! tacos sometime soon again?? Oh yeeeeeeeesssss!
Engelskan sen ska vi nog inte prata om...då tror ni bara att jag är den sämsta som finns ;)

Evelina fick min dator idag och skulle fixa viruset!! Höhö, så går det när man glömmer ;) Ah, men jag trodde bara det var lite och typ ett virus som behövdes fixas, men sen får jag ett sms där människan skriver att hon suttit i flera timmar och hittat 6 virus och har bara gått igenom 37% 
*hosthost* ...upps ;P

Aja, nu tkr jag ni ska ta lite tid till er själva, kanske lyssna på lite chill musik, eller varför inte ta en promenad i det gröna?? :D
Goodnight and Goodbye
 

Kommentarer
Postat av: martina

tacos varje dag ja :D

haha så går det när man inte har något virusskydd! det finns ju och ladda ner gratis, så gört! ;p

2010-04-20 @ 17:48:24
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: agnes

chillmusik eller promenad i det gröna? här är det projektrapport som gäller :(

2010-04-20 @ 18:22:48
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: emma

martina: haha, ja jag tror Evelina gör det också ;)



agnes: men du kan ju alltid köra chillmusik till pluggandet :P

2010-04-20 @ 21:02:11
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0