You gonna find

..this heart of mine

YES!! första riktiga sovmorgonen idag på det här lovet!! sååååååå sköööööönt :) men dock så är drömmar lite konstiga..ska inte riktigt gå in på vad jag drömde inatt ;)

Ska försöka få lite saker gjorda idag tänkte jag. Mamma är på jobbet typ hela dagen så jag får ta och göra stallet (fast hon var lite gullig innan hon åkte och gjorde en del..) och sen är det svenskan och PA som gäller! Redovisning imorgon så det är bara att putsa lite på den och sen är det ju lite kris med projektarbetet. Vet inte HUR jag ska lyckas bli klar i tid!! men men, det brukar ju lösa sig så jag hoppas det gör det nu med (y)

Och ah, det kan ju vara nån som läser det här ikväll så
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0