You're going to touch the sky

..before you die

Det här finns inte!! Min förkylning blev bättre, trodde jag..men istället tog den en liten stund för att ladda om. Nu mår jag skit igen och nu har det gått upp i högra ögat!! Mamma gissar typ på ögonfluss :( men men, känns lite bättre idag än det gjorde igår kväll. Trotsar alla baciller och kör på skolan imorgon iaf (y) bästa evelinan skulle försöka hjälpa mig med min dator så jag kan använda den istället för mammas hela tiden ;)

Försöker göra engelskan, men det finns ju typ ingen fakta!! Är det ingen som skriver om mitt ämne?? Liite dålig stil..tycker jag

Just det..jag skrev ju lite om strejken igår! Det blir tydligen ingen..det hade löst sig till viss del så dom kör tydligen på! Höhö, då får Higuain sina pengar ;D gull
När jag ändå pratar om dom bästa så har tydligen en kille på svenska fans siat om att Real vinner ligan!! Wohoo :D och jag kom på att Barca bara behöver spela lika twice medans real vinner every game för att killen ska sia rätt!! Jag håller alla tummar jag kan hitta!! Och ja..vi vet nog alla vem som skulle kunna leda killarna till segern..



Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

krya på dig!!!

2010-04-19 @ 08:11:53
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: emma

tack :) mår redan lite bättre..

2010-04-19 @ 19:25:39
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0