Gonna drag you through this kicking and screaming

...I'll show you what you've been missing

Flashback! Jag vaknar en timma för tidigt och ligger och väntar på att klockan ska gå igång, när det är 10 minuter kvar tappar jag tålamodet och går upp och dushar istället..det är inte kul att gå upp på morgonen! Men men, nu är risk ettan klar iaf så jag slipper tänka på den. Lite dåligt var det dock att komma till bilskolan för då blev jag påmind om det jag skulle öva på tills på tisdag och att jag MÅSTE göra teoriproven på internet! suck. Blir till att släppa alla planer på fotboll och att få träffa flickorna igen :( Hoppas jag får se dom snart för nu börjar jag banne mig sakna dom!!

Sen var jag en stund i sköna Lindesberg...en fin liten håla uppe i skogen måste jag säga. Trevligt var det också och träffa gamla bekanta. Men den stora överaskningen idag var när jag kom in i bilen efter körskolan och Ia räcker fram en COLA VANILJ!!<3 Såååååååååå mumsigt så det är sjukt! Den har ju typ inte funnits på hundra år så gissa om jag blev glad och började klunka i mig direkt! :D:D

Sen börjar min Twilight-vägg bli klaris och finfin blir den :) Sen ser resten av rummer ut som ett bombnedslag, men innan skolan börjar så ska jag nog vara klar (y)

För att lägga en liten guldkant på inlägget så kan jag berätta att här om dagen så vann Real mot den amerikanska klubben dom spelade mot..mål av Canales, Higuain och Ronaldo, 3 hjärtan med andra ord (trots att min kärlek till Ronaldo börjar svalna rejält!!) <3<3<3

Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: martina

ja vi måste ses snaaaart juu!

2010-08-07 @ 19:30:54
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

ja det tycker jag! :( men tjo, vad gör du på tisdag?

2010-08-07 @ 21:40:29
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: martina

inget tror jag :) ska vi kolla jonas då?

2010-08-08 @ 12:56:24
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

nej jag vet inte..för jag ska på körlektion och sedan till Marieberg men kanske kunde kolla Jonas efter? Om du kan, och jag kan ju kolla med agnes också om hon vill :)

2010-08-08 @ 17:14:05
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0