I'm gonna be a big star one day

...and I hope you'll stay with me

Gårdagen blev inte så tokig, inte så tokig alls faktiskt. Började med Marieberg och inhandlade en hel del grejer som behövdes på IKEA! Sen inhandlades det silver färg hos Evelina för att skriva texterna på alla mina saker..höhö
Sen åkte jag till Martina och det blev JONAS för hela slanten (killarna är ju för söööta!!!) och lite prat med Martina, känns som det var väldigt längesen så det kändes väldigt bra!! :D Hoppas bara jag kan få se alla tre flickorna snart igen!! :):):)

Dagen har iprincip bara gått åt till att fixa i mitt rum och i övriga huset. Hela huset ska typ ändras, inte bara mitt rum ;) Just nu känns det som att det aldrig blir klart!! Det blir ju inte direkt bättre heller av att alla sakerna hatar mig!! Nej, jag lovar, de hatar mig verkligen! Inget funkar, och det som funkade innan funkar inte nu. Som min stereo, den bara slutade fungera när jag monterat upp den på väggen! Hmm, aja jag hoppas det blir bra tillslut.

Fick ett mail från Avista också. Dom ville att jag skulle skriva en reseberättelse från Madrid för dom fick tydligen inte så många utvärderingar från dom som varit i Madrid och jag var så positiv i min så..höhö, låter som mig!! Ska vara en sån som pratar om hur det är att åka på språkresa med Avista också, skulle få några kataloger när det var klara. (y) funfunfun :D 

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer
Postat av: martina

jb in our <3s ja vi måste verkligen ses snart igen! :) hoppas det löser sig med ditt rum och huset! ;)

2010-08-11 @ 22:21:09
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0