It takes a fool to remain sane

...

Jag börjar fundera på om det inte är bättre att bara skita i allt som har med körkort att göra..buss är ju liksom bra, bättre för miljön är det också! Skulle försöka mig på ett test som man tydligen måste göra på hemsidan och blev underkänd med ett poäng! Aja..ska försöka mig på det en gång till, det kaaaan ju vara bra med det där kortet iaf. ;)

Byrån är färdigmålad också! det som saknas är texten, något till baksidan och de vita knopparna. Ska åka ut till Evelina när hon jobbar och köpa det som behövs på tisdag (y) Tror att hela rummet blir klart innan nästa vecka är slut...eller ah, hoppas iaf ;D

Funderar på en film ikväll också..frågan är bara vilken? Jag är så sämst på att välja vilken film som ska ses..okej, jag är sämst att välja allt!! hmmm..blir alltså lite tänkande den närmaste tiden..

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0