Remember this one day

...when nothing goes your way

Är lite stolt över mig själv..första körlektionen avklarad! :D:D:D Läraren var super toppen och det gick väldigt bra, typ. Vi satte ett mål i början om att körkortet skulle vara taget i vår och i slutet av lektionen sa läraren att vi utan problem ska klara målet :D hehe, YESBOX, så ska det banne mig låta! :)

Efter lektionen åkte jag, mamma och Ia till Marieberg. Mamma och Ia skulle handla lite och jag skulle köpa lite färg, trots det kom jag därifrån med färg (med tillbehör), två ramar, en spargris och en tavla. Men men, jag är nöjd. När vi klev in på Marieberg så ser jag Barcelona åka ner i rulltrappan <3 mitt hjärta började genast bulta några slag och jag tyckte jag såg att han kollade på mig! Sen kom jag tillbaka till verkligheten och kom på att han skaffat flickvän och att han kollade på mig för att jag redovisade PAt i hans klass. Mitt hjärta slutade att slå. blää.

nu ska jag kolla Allsången och sen Midsomer :D
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0