Those flashing lights come from everywhere

...it makes me stop and stare

Jag har börjat fundera på vad som händer om man återvinner för mycket? Jag menar, nu har jag varit på den där återvinnigen en hel del, blir man stamkund då eller? Det är ju liksom inte som att man kan få rabatt eller nåt sånt. Men men, man får väl typ tillbaka för att vi får en bättre värld :)

Annars var det inte så mycket att göra idag så jag och Ia satte oss och kollade Valentine's Day. Hon hade ju inte sett den och jag hade absolut ingenting emot att se den igen ;)
Nu kollar jag lite på Justin Timberlakes konsert från Madison Square Garden, och jag har bara två saker att säga om det;
1. Justin Timberlake är en av de bästa dansarna e v e r!! Helt sjukt! Han dansar bra, ljuset är finelifinfint och sjunger dåligt gör han ju inte direkt heller ;)



2. Jag vill åka till New York!! Helst se nåt på Madison Square Garden..såå coooooooooolt!! :D:D:D



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0