Waiting for you to see

...when time fly away

Dagen slutade inte så tokigt ändå. Vaknade imorse redo för ännu en arbetsdag med att åka till återvinningen med det sista men riktigt så slutade det ju inte. Jag gick och satte mig vid frukostbordet och säger till mamma att jag inte skulle träffa tjejerna idag för Evelina inte kunde på kvällen och jag ju inte kunde på dagen. Mamma kollade då konstigt på mig och frågade vad jag skulle göra. Det visade sig att vi inte skulle åka med det sisat än på ett tag..ärligt så känns det som att jag är helt borta med saker som sker här hemma! Jag fattar aldrig vad vi ska göra..hmm
Så dagen blev alltså en tur och hjälpte mormor & morfar att handla och sen åka upp på stan och käka lite med tr3e saknade tjejer. Känns som att jag aldrig ser dom längre :( Och ja, Evelina flyttar på måndag så det lär ju ta ett tag innan jag får se henne igen. :'(
Efter "tjejmötet" blev det en klippning, dock blev inte mitt hår så mycket kortare..Frisören tyckte jag passade bättre i att ha lite längre så hon klippte bara upp det lite och klippte lugg (Y) Blev nog bra ;) Sen fick jag hämta ut en av mina framtida skolböcker; "Film Art", nu ska jag bli filmexpert...på riktigt!! :D:D Köpte också ett block och boken "En Shopaholics bekännelser" (jag är ju liksom smått beroende av filmen så..). Affären låg på vägen och Ia hade typ tappat bort tiden eller nåt och hade inte åkt när jag ringde och var klar så jag hade ju lite dötid att återuppliva :)

Fick ett mail också. Jag har ju blivit tillfrågad att skriva en reseberättelse om min tid i Madrid (har jag skrivit det??) och har nu skickat in den.. Fick nu som sagt ett mail där dom var väldigt nöjda med berättelsen och hon som skrev sa att den var väldigt inspirerande och att hon nu ville packa väskorna och åka direkt! haha ;D aja, den kommer iaf inom kort upp på deras hemsida så då kan ni läsa den där om ni skulle vilja ;) Jag skrev i berättelsen att jag och min kompis (Mina) hade planer på att återvända och dom var så snälla så bara för det får vi rabbatt om vi åker på språkresa med dom igen (y) planer börjar redan smidas ;)

Sen måååste jag bara lägga upp den här låten, jag är så sjukt beroende av den just nu!! Den går på repeat och jag kan bara inte stänga av!! Så bra är den..... 



Har nog fått med det mesta.. ;P
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0