You are my star

...and now I'm happy

Tänkte blogga lite till dagen till ära :) 
Blev klar med Fas B på körteorin! Sjukt lättad. Misslyckades först, men va sjutton, vad förväntar dom sig att jag ska göra när dom säger en sak i boken och sen är svaret nåt helat annat?? Fy sjutton, längtar tills körkortet är klirrat i kassen så jag slipper tänka på det!! Har bara (?) ett kvar tills på tisdag, puh!

Imorgon bär det av neråt i landet, rättare sagt Skara. Jag och Ia skulle fixa lite saker i hennes lägenhet. Nån kompis till Ia, Maria, skulle typ flytta in där också så vi ska fixa lite sängar och så. Sen hade jag hoppats på mat från McDonalds i Skövde så man kunde snegla ett ögonblick eller två på McDonalds-Martin :D Men, det ser ut som jag får ge mig, ser inte ut att bli så :(

Sen eftersom jag spenderade typ halva förra inlägget till att tala om för omvärlden hur bra jag tycker Darin är så lägger jag upp två mini videos. Den ena på låten jag prata om som var så fin; "I'll be allright" och hans nya som ni kanske har hört; Lovekiller. <3

 



Höhö, nu förstår jag att ni antagligen inte lyssnat på låtarna och det kan jag ändå förstå.. jag fattar helt enkelt inte att folk faktiskt inte gillar honom, men när jag tänker till så inser jag också att andra artister som andra äääälskar tycker inte jag om så.. hmm, jag är inte såå smart alla gånger ;);)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0