Your love keeps on lifting me higher

...higher then I've ever been before

Puh! Test 1 klart på det där sketna körkortet! Känns...befriande. Svårast i världen är dom kan jag lova. Det är ju liksom inte så lätt att dom skriver en sak i böckerna och sen på de alternativen man får till frågan så stämmer alla in på boken så man måste ta fram hjärnan och bestämma vilket som är mest rätt. INTE FN VET VÄL JAG!! suck..men men, första är som sagt klart och tur är det :)

Bestämde mig också vilken film jag skulle kolla på och självklart blev det den som det alltid blir när jag inte kan välja, den bästa.. "En shoppaholics bekännelser" :D:D:D Kan inte motstå Hugh Dancy i den filmen asså!! Så söööötis så ujujuj ;)



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0