From love comes the golden heart

Ännu en dag till enda skulle man kunna säga. Tycker verkligen att det räcker med en föreläsning om dagen, det blir liksom så långa dagar när man har två. Turis då att man har Katrina som sällskap över lunch så det går lite fortare. Haha, vi höll på att komma försent, gick igenom dörrarna precis när han skulle stänga ;) Men, det är så det kan gå..
Jag och Katrina pratade iaf lite om valmöjligheter inför kommande terminer och hon berättade att de ska lägga till 5 nya kurser inom film. Låter la inte så dumt. I vår är det ju den där produktionskursen med DMD då man får göra en film från början till slut, men det skulle tydligen komma en till till våren sen. Spännande! Sen hörde ju jag att de skulle göra en kurs i 3D, vilket inte verkar helt dumt det heller ;) Efter den här terminens slut så börjar filmen på riktigt. Nog för det allra först börjar med att titta på film och filmhistoria och sådant gör inte så mycket. Det är ju iaf film, och det har jag väntat länge på nu ;)

Nu ska jag precis öppna dokumentet och träna, träna, träna inför imorgon. Skulle vara sååå skönt att lägga den här tentan bakom mig. Ändå är det inte det jag fasar för... det är nästan värre att gå upp 05.45 än att göra själva tentan. Aja, får se det positiva och tänka på det som händer efter tentan då jag ska träffa lilla Minis :D Vi ska ju lägga upp den där planen så vi vinner Adam-priset!! Bäst ska det banne mig bli, för vi ska allt ha det där priset! ;) Får se om vi kör på fika (vilket vi borde eftersom jag slutar senast kvart över tio, men troligtvis tidigare...) eller lunch, eller båda ;) Tiden brukar ju liksom springa iväg när det gäller oss :)

Plugga va det ja...
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0