Angel, you sing about beautiful things

..thank you for singing to me

Det är faktiskt inte helt fel att titta på TV, man lär sig faktiskt en hel del.
Idag har jag bland annat lärt mig att det är nu, nu när vi är unga, som vi har chansen att hitta vår passion men vi får inte bli distraherad av en massa annat. Vi ska fokusera på oss själva, lära oss att älska oss själva, hitta vad det är vi vill med våra liv och under tiden inte låta en massa annat komma ivägen.
Sen lärde jag mig också att för att nå sin dröm så måste man se det lilla extra i det alldagliga (typ, jag kommer inte ihåg ordagrant..) Ganska bra tips måste jag säga:)

Såg också en reklam med en massa bebisar och sen stod det "Man är aldrig för liten för fredagsmys", Hur sjukt gulligt är inte det??
Höhö, 'Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyys' gull:)

Okej, det här kändes ju som ett värt inlägg, men jag kände för att skriva en liten snutt så, here it is..

Ha det toppen och bra
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0