Are you lost where you are

..just drop by and together we find the way back home

Okej, jag har absolut INGENTING vettigt att skriva..hmm, meeen det betyder ju inte att jag inte skriver;)

Hittade en sparad intervju med Higuain på min dator igår..där ser man:P
Ah, läste igenom den (vilket jag inte gjort tidigare eftersom jag var inne i min Ramos period när jag hittade den..) och uj..match made in heaven är allt jag kan säga!!
Tydligen så skulle han inte kunna leva utan mobil (eller han sa att han visste att han skulle överleva, men han tyckte att allt skulle bli så mycket svårare då..) och den hjälper honom att hålla kontakten med sin familj i Argentina, som typ betyder väldigt mycket för honom:)
Och ah, han gillar att spela TV-spel, men han är absolut ingen nörd..han tycker bara det är något kul att göra med sina vänner, som också betyder mycket för honom.
Sen gillar han att sjunga och sjunger typ i duschen <3 :) Men han skulle aldrig klara att stå på scen, han tycker det värkar läskigt att ha så många som tittar på han, när han är på planen så är han ju där med 22 andra spelare också..
Och om han inte blivit fotbollsproffs så skulle han vilja spela tennis, eftersom han älskar tennis. Sen fick jag också veta att han kommer från Buenos Aires och när han har semester så vill han vara vid havet.
PUSS



Så, nu vet ni en massa om Higuain som ni antagligen kände att det kvittade om ni visste, men men

Är hemma själv och har en massa som jag måste göra, men jag orkar inte just nu. Chillar lite först..det måste man väl få göra?? Inte känner man ju precis tummen upp när man tittar ut heller (men det var faktiskt lite skönt när man väl är ute..)
aja, nu ska jag inte ta upp mer av er tid:)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Åh TUSEN TACK!! D värmer verkligen!!!=)

2010-02-27 @ 17:29:53
URL: http://sidneey.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0