Feels like I disappear

..and you don't even care

Yees, idag fungerar bloggen och det blir inte bara error (y) we like a lot:)
Dagen har varit...bra? I don't know. Den började bra iaf..Mamma väckte mig kvart i 8 men eftersom jag hade sovmorgon så kunde jag ta det lite lugnt:) Ah, det slutade med att jag och Max gosade lite på soffan samtidigt som vi tittade på JB och Higuain<3 Där trodde jag ett tag att livet aldrig skulle kännas dåligt igen..I was wrong!!
Det började på bussen..Den söta bussföraren körde idag, men han har sett så väldigt sorgsen ut de senaste gångerna så jag kunde inte hjälpa att bli lite nedstämd när jag såg honom:( man blir ju lite orolig att nåt hemskt har hänt liksom..
Sen kommer jag till skolan och sitter själv utan att se en enda människa från klassen tills vi precis börjar..fun..not. Själva lektionen var ju iaf okej, kan man väl säga, tror jag. Började skriva CV och sket i det andra typ. Så är det.
Sen var det att skynda skynda till bussen eftersom vi slutade 13.55 och bussen gick 14.00!!! AAHH, meeen, jag och Lisa hann precis (y)
Sen har jag spenderat resten av dagen i stallet eftersom jag fick göra allt själv..skönt att koppla bort sig ett tag:) Och ah, nu måste jag försöka fixa latinet. Plugga Plugga Plugga..asså, jag skulle inte vara hälften så stressad om inte Violeta hela tiden vill att jag ska lyckas så himlans bra!! Jag orkar inte, jag dör! Punkt slut.

I don't want to hurt your feelings
but can you stay away from me cuz you're hurting mine

Nu ska jag hjälpa mamma med hennes nya dator som hon precis kom hem med:)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0