If this is what it takes

..then let me do it

Ny spellista!! Yesbox, och den här gången så har jag lite att förklara..;)
#2 och #3 är nämligen samma låt - fast med olika artister. Det började med att jag städade och lyssnade lite på bra musik och då kom den här låten..Jag började genast tänka på en speciell person (jag tänker inte nämna vem, men namnet börjar på K :P), så jag tänkte "Hm, den kanske jag ska lägga upp på bloggen..". När jag sen skulle göra det så hittade jag en verision av JB!! OmG, hördes lite lätt i min hjärna..så ah, det fick bli både JB-verisionen och orginalet:))

Sen rekommenderar jag de två sista låtarna!! Superbra är dom kan jag lova:))

It's time to try defying gravity

Av någon anledning talar den låten väldigt mycket till mig, I don't know why, and I may never find out..:P

Haha, hittade världens roligast bild som jag la till lite pratbubblor till (ja, jag hade tråkigt:P)



Höhö, ah..kul jul
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0