It doesn't really matter

..or am I just hangover

Det är helt sjukt vad något som igentligen inte betyder ett dugg för världen kan betyda så mycket för en. Sitter kvar i soffan efter förlusten och kan inte röra mig. Vad händer?? Det skulle för sjutton inte ha blivit så här!! Dom sa ju att det var klart med en seger för Real..varför är då Lyon så sjukt glada nu?? Hjärtat värker, det gör det verkligen. På något sätt har killarna blivit viktigare för mig på sista tiden. Vet inte varför, men så är det. När jag ser Higuain bli så ledsen när han missar målet så blir jag ledsen. När jag ser Ronaldos röda ögon så vill jag bara vara där. Jag vill...jag vet inte och nu känns det som att alla tycker jag är den töntigaste som finns!!
Men helt ärligt så kan jag just nu inte glädjas över att en i Ösk (Astwald) faktiskt gillar Ramos som var den stora nyheten för mig igår, eller att en av mina släktingar också älskar Real och vi skämta om att det låg i släkten. Just nu är det bara sorg som finns..:(

Hoppas ni har haft en bättre kväll iaf..
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0