Keep on walking

..I was aiming for the sky

Vale, låt mig sammanfatta kvällen igår när jag nu skrev hur bra den skulle bli;)
Melodifestivalen var King enligt min mening, speciellt med Måns<3 Kan inte klaga ett dugg på Globen-finalisterna!! Olas låt var asbra måste jag erkänna och så även Salem Al Fakirs..lite kul var det i slutet när Salem klev upp på scenen medans Ola sjöng; Ola hoppar runt när han sjunger och är jätte glad samtidigt som han typ kramar Salem, samtidigt står Salem helt stelt på scenen och vet knappt vad han ska göra:P Haha
Sen tyckte jag nog att Linda skulle gå till Andra chansen istället för Jessica!! Hon är ju inte så jätte bra liksom!! Hmm, aja, det är som det är.

Fotboll sen och först var jag lite besviken eftersom Higuain inte var med!! :( men Ramos ställde snart allt till rätta och sköt in bollen i mål efter fem minuter!! Woho;P Meeen, sen i andra halvlek så kom han, the king himself..och kommentatorn sa "Pipita är tillbaka" Yeeeees, and Emma was happy;) I 90:e minuten så kom Reals tredje mål självklart av Higuain och kommentatorn; "Jag tänkte väl, Higuain går sällan ur en match mållös!!" hihi, ååhhhh så bra så jag dör!! Och för första gången så höll jag på att börja gråta!! Jag veeeeet, skit töntigt, men kunde jag rå för det eller?? Njej, och föresten så var det ju nästan, jag började ju aldrig gråta..:P



Nu blir det stallet och sen måste jag städa mitt rum och göra PA..hmm, eller så gör jag bara stallet och chillar lite resten av dagen, vi får se;P
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0