Let the truth become your lie

"I'm not here to take your life, I'm here to save your soul"
Yesbox, så går texten till Anders Ekborgs låt "The Saviour" eller som jag tycker den borde heta; "Il Salvatore" eftersom det är det han sjunger!! Jag vet att jag skrev tidigare att den inte var så jätte bra, men efter att ha lyssnat lite mer på den så tror jag att den kan bli helt okej om det blir en bra avslutning..

Annars är nog favoriten "You're making me hot-hot-hot" med Linda Pritchard (hon från Idol) som är skriven av Örebro-killarna:) Den känns som nåt som kan gå hem i Europa, lite Emma stil får jag ändå säga;)

Annars är ju Olas låt lite bra:P Han sjunger ganska mycket om Nathalie i refrängen; "Wohohoh Nathalie keeps coming back for more and she's out of control" Haha, har han svårt att släppa den tjejen eller??;)

Annars är faktiskt Salem Al Fakir helt okej, jag menar, kan man annat än älska dom Al Fakir bröderna?? Haha, dom är ju så söta så jag vet inte vad! Meeeeen, låten är faktiskt bra också;)

Ah, jag var bara tvungen att skriva ett inlägg om Melodifestivalen, jag är så sjuuuuuukt TAGGAD nu!!!!!!! Jag har ju suttit här och väntat nu i jag vet inte hur länge!!

Goodnight and Goodbye

(oj, här börjar vi varje nytt stycke med 'Annars' haha)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0