Need a second to breathe

..whataya want from me???

Känns som att dagarna är långa, men nätterna har blivit bättre. Av nån anledning så känner jag mig mer avslappnad och kan sova även om jag vaknar (oj, nån som fatta vad jag menade??)
Blir dock lite trött på människor och vill bara...jag vet inte, men jag orkar inte alltid med. Så ah, känner att rubriken idag passade väldigt bra; need a second to breathe.

Dagen har iaf bestått utav stallet, skola och lite utomhusjobb.
Skolan bjöd på en liten "föreläsning" om retorik med Viktoria. Sen blev det Transfer och föreläsning om "Konsten att söka jobb":) Så nu är det bara att sätta igång och skriva CV..lite taggad på att söka jobb blev jag faktiskt! Vill ta studenten NU!! men, lite kvar är det ju så det är bara att köra på:)
När jag och mamma kom hem så fick vi skotta, sopa och ta in ved. Helt ärligt så har jag börjat fundera på om väderguden driver med oss?? Jag menar; när det är varmt så säger vi att det är för varmt och när det är kallt så säger vi att det är för kallt. Nu kanske han där uppe har fått nog och helt enket driver med oss. Typ; "kolla här hur kallt och skit det kan vara!" Haha, ah det är vad jag tror;P



Världens bästa är banan igen och har börjat träna med laget<3
Hoppas han kör på som bara den nu och det blir fler månader som december:)

I hope life turns out to be better then the life I have lived without you

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: FRIDA <3

haha snygg blogg! :)

2010-02-03 @ 20:54:17
URL: http://froolf.blogg.se/
Postat av: emma

haha, tackar! :)

2010-02-03 @ 22:03:09
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: a

Heeey ;*

Vem hade du valt om du var tvungen att välja mellan din närmsta kompis eller din kille?

2010-02-04 @ 09:15:13
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: emma

ja, eftersom jag inte har nån kille så får det bli bästa kompisen;)

2010-02-04 @ 17:49:47
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0