New York

..big lights will inspire you

Har lite lunchpaus nu, ska snart ner och tjäna lite pengar genom lite städning hos mina kära morföräldrar. Lite tur har jag också för dom ska åka någonstans så jag får vara själv. Sjukt skönt, orkar liksom inte höra en massa prat, nu kan jag bara plugga in hörlurarna och städa! Good:))
Fick lite besök av två killar i stallet:) Ah, jag bor på landet och har svårt att ta mig in till stan så det var nog det närmaste sociala jag kommer den här veckan;) Nä, men dom asroliga..letade efter något (fick senare veta att dom kom från nån skogsgrej och ska ta ner några träd) och var helt lost!! Haha, ah..dom gick runt lite och letade i skogen och skrattade åt sig själva ;D

Kan berätta också att jag hade världens konstigaste dröm inatt. Jag var typ jätte arg och ledsen på människor..först var det på Ia och en massa andra människor som av någon underlig anledning dykt upp i vårat stall. Sen var det på Agnes och Martina (och vi hade tydligen startat en Play-liknande grupp..??) och jag var så arg så gick och åt själv. Väl i matsalen så såg jag det enda vänliga ansiktet i den här drömmen; Mini-Bosna!! Också kallade killen med Barcelona-väskan..hmm
Ah, och sen var det nån jättejobbig kille som satte sig bredvid mig och tryckte mig i magen så det gjorde apont!! Inte okej liksom..bara för att min dröm var så jobbig så lägger jag in en bild på killarna som alltid får en på bra humör:)))



Ah, men nä..nu kan ni få göra nåt annat om ni vill;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: HEVE DOSKI - BLATTEBRUDEN !!

sv: haha yes it is :)

2010-02-23 @ 15:29:31
URL: http://hevedoski.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0