Save yourself

..it's only my heart

Sitter på Soleo med Evelina och borde verkligen jobba lite PA med tanke på att det ska vara klart om 9 veckor, men vem orkar?? Ska nog iaf försöka skicka iväg ett mail till de kära damerna Ilona och Renée:)
Kan meddela också att spanska presentationen gick bajsapa!! Tappade typ alla orden och sen funkade inte ljudet på min video:( och sen går Mina upp och lite lätt sätter på det till sin redovisning!! Yeah, thanks;)

På radion spelar dom James Morrisons skiva och jag kom på hur sjukt bra den mannen är!! I love it:) Dock inte lika bra som OneRepublic som jag lyssnade på hela vägen in på bussen imorse (y) har fastnat för "Prodigal" och "Dreaming out loud", rekomenderas STARKT!! Så nu vet ni det också..

Är lite rädd för att gå till latinlektionen..en utskällning av första graden väntar. Och den här gången kommer jag inte ens vara i närheten av ett MVG så hon kommer skälla ännu mera och berätta om hur jag måste prata med henne så jag förstår. suck. Faaast igentligen så ska man väl inte klaga, det är ju bra med en lärare som vill att det ska gå bra för en, men men..

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0