We can work it out

...

Tänkte bara informera om den lilla tävlingen vi alla gillar (eller iaf jag gillar) som kallas Melodifestivalen. För det första..finns det någon som är roligare än Måns Zelmerlöw?? "Fredrik 'Cara Mia' Kempe" HAHAHAH, he kills me;P

Bra som gick vidare också, dom var mycket bättre på scen än det jag hört tidigare. Tror jag ska sluta lyssna i förväg..
Men ah, iaf..jag och mamma har gjort upptäckten att just nu är det fyra solo killar i finalen, haha. Looks lika a good final!!



Yes, kände att just den här bilden kändes bra:P
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Devin.nu

Hahaha jag vet, men det var så synd om honom haha!

2010-02-14 @ 15:37:26
URL: http://devin.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0