Bailamos

..I lay my life in your hands

Då var det bara jag och mamma igen, Ia åkte för ett tag sen:( Och inte hann jag få alla låtar jag ville heller..men "Shake it" kom med iaf så det är ju tummen upp:)
Dagen började ganska så bra, mamma lät mig ligga kvar i sängen när alla andra gick upp, och det gillas efter att hon meddelat att termometern stod på -29!!! Hmm, aja..är glad att täcket är varmt.

Har typ kommit på hur jag ska göra med PA:t. Violeta tyckte att jag skulle visa ett klipp från ESC när jag presenterade muntligt och ujujuj vad jag har haft problem med att välja!! Meeeen, jag tänkte att jag kanske kunde göra ett eget klipp med bilder från ESC och spela typ "Shake it" i bakrunden (eftersom det lite var den låten som fick in mig på Eurovision hållet..). Ska fundera lite på det och se hur det går..

Haha, måste bara få lägga in världens bästa citat från igår; "Åh, Rabih är så himla gullig" HAHAHAHAAH:D Bääääääästa, skrattade mig i sängs kan jag säga;)

men iaf..ha det topp och dopp
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0