Closer then ever

..I hope for the impossible

IIiiiiiiihhhhhh, hoppas hoppas hoppas!!!! Om det inträffar svimmar jag och dör eller nåt liknande!! Eller så händer nåt annat och så lägger jag mig ner på golvet och stört bööööööölar!!!!!!!!
Okej..kanske ska ta det från början;) Låt oss börja med att ta hela dagen i snabb takt; Vaknade, sur och arg (men det gick snart över..), jag och mamma gjorde en deal så hon städade här hemma och jag gjorde heela stallet själv! MUSIK kan jag säga blev min räddning (meen som jag har skrivit förr så är det lite mysigt att kunna gå runt och leva in sig i musikens fantastiska värld, oh vad det vore mysigt och fun att leva i den världen för evigt!!), kommer hem och käkar lite + tittar lite på TV, fundera lite mer på hockeyn och prata med mamma om det hela liksom vad hon känner (hon verkade inte över lycklig kan jag säga, hon blev lite orolig igår när jag berättade om min vecka och mina konstiga rubbningar:P) och jag är fortfarande osäker med det pekar mot ett JA;) man måste ju se om det finns nån anledning att flytta dit;P Sen när jag beger mig in på mitt rum så kollar jag telefonen och ser det!! Smset!! Från Mina om en tävling. På ginza.se. Vinsten? En resa till Madrid för att kolla på El Clasico! Jag dööööööö! Gissa om jag slängde mig på datorn och började tävla!! I want!! So bad!! I could die for it!! Suck!! 

Aja, men det var nog allt för idag..vi ses (om inte jag ser dig först:P)
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0