I admit

..I fell for you so badly

Jaaa, dagrna kommer och dagarna går. Denna dag är snart över och jag ska nu sammanfatta den i ett litet inlägg. Vaknade klockan 5 imorse, not okey, tänkte att om jag verkligen ansträngde mig för att inte somna om så kunde jag njuta av den så sjukt sköna sängen i en timme till..självklart hjälpte det inte ett dugg, njöt inte det minsta kan jag meddela. Iaf, gick upp, åkte till skolan, träffade Cicci & Martina och sedan Sofia. Engelska, där jag inte fick prata om min uppsats = jag kommer göra exakt samma fel imorgon och har inte en enda chans att höja mitt betyg. suck. Ett litet ljus i vardagen på engelskan kom dock:) Vi skulle göra något slags grupparbete och jag fick halvt panik! Meeen, jag hamnade i en ganska nice grupp så so far so good..Spanskan sen var väl okej, lite flum "Mis ojos son azules" Haha, jag dör på mig själv;D
Hål kom sen där PA blev gjort och Evelina hjälpte mig med att fixa MSN (y) Latin var lite chill, gjorde inte så mycket faktiskt. Betygsprat och jag trodde ärligt på ett G, men istället fick jag ett VG+ "Du är så himla duktig på vissa saker, men på en del är det lite sämre så jag kan inte ge ett MVG just nu. Men du har ju terminen på dig" Ah och sen förklarade hon vad vi skulle göra och ville klargöra för mig att det bara var att fråga om det var nåt jag funderade över så skulle vi fixa det. Haha, jag tycker ärligt hon är lite gullig;) men men

Upps, nu blev det en hel massa om min skoldag att det blir ett långt inlägg eftersom jag har en del kvar att berätta. Lyssnade på lite speciella låtar förut och uj vad jag gillar:) Trummor på det viset är så sjukt grymt så det är inte sant!! Hmm
Aja, fick ett mail från tjejen om Madrid och vad kan man säga? Det har visat sig att programmet jag vill gå ges på både spanska och engelska så jag får ta mig en funderare. Inte en chans att jag klarar en halv kurs på spanska!! Men jag vill så gärna åka!! Kärlek liksom..<3

Men njej, nu är det väl slut? Mmm, få vara det tror jag;)
Eller förresten!! Lägger in en bild på Turkiets bidrag i ESC 2010, han i mitten var ju inte ful precis..;) lite fint ser det ut att vara på vänstrakanten tambien;P



Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0