I am unwritten

..you can't read my mind

Känns ovärt att sitta och skriva om min dag eftersom den inte började förrens vid 12!! Yesbox people, ni läste rätt. Jag sov till klockan 12 och sen kom mamma in och väckte mig. Hmm, liite för länge kan jag tycka. Men men, nu är det som det är och det går inte att göra nått åt;)

Har börjat fundera på varför jag läser engelska C..jag menar; jag fasar för att gå dit varje gång, när jag är där vill jag bara därifrån och dessutom känner jag inte att jag lär mig något! Men nu är det ju bara mindre än en termin kvar så jag får väl försöka stå ut med skiten.

Nu ska det försökas fixa lite med PA:t inför imorgon, tänkte ta med mig datorn och skriva lite medans flickorna små har italienska:) Tänkte ändra på headern återigen också, hur fult är det inte med texten igentligen liksom?? Mmm, just det. Men annars är det nog bra, bilderna är fina och så..:P

There's a lot that you don't notice
When you read between the lines
The future's out of focus
When you're blinded by the light

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

vad du håller på och ändrar hela tiden med headern ;) den är ju fiiin!

2010-01-31 @ 21:29:18
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

nej den är fuul:P hmmm

2010-01-31 @ 21:48:27
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0