I can by you

..but I can't make you love me

Okej..dagen har inte bjudit på lika mkt skit som jag trodde. Våran granne kom och fixade pumpen..den hade tydligen gått sönder eller nåt så det hade inte frysit i backen. hmf
Så istället fick vi gå hem och så visade jag lite roliga klipp på youtube för Ia:) Människan hade ju helt missat Sean Banan!! Stackare:( meeen..nu har hon sett;) En del på JB blev det också..haha, bland annat Bounce, såå rolig. hihi

Haha, jag har ju glömt berättat..mormor och morfar fick julkort från tyskarna och tysk-ronaldos flickvän stod typ med!!:o OMG!! Tänk om hon följer med hit i sommar!! Nån som vill åka bort med mig då?? Vart som helst, det spelar inte så stor roll, bara jag slipper vara här.. Jag vill väl inte se dom vara gulliga mot varandra liksom!! Nej, fy och blä;)

Hm, har inte så mycket att skriva. Så jag skiter i det;)

Ha det bäst
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0