I'm so over it

..in case your wondering

Taggad till tusen!! Taggad att packa väskorna och dra till Madrid och kolla på grabbarna (kan bli svårt eftersom dom inte spelar på Bernabeu ikväll..:P) och jag är Taggad på Melodifestival/Eurovision:) Ska kanske ta och göra lite projektarbete..
Men iaf, som jag skrev igår så är det fotboll ikväll..årets första. And people, det kan bli en bra start på året!! En vinst ikväll och de är i topp..Barcelona spelade 1-1 så en seger gör att Barca och Real får samma poäng, men eftersom Real har världens bästa målvakt, Casillas, och världens två bästa målgörare, Higuain & Ronaldo, så har Real bättre målskillnad och går om catalanerna i tabellen;)

Och ah, vad ska man säga om Melodifestivalen?? Det börjar snart..tror det var 6 februari det drar igång:) Meeen, om det var imorgon eller på tisdag eller när sjutton det var (får nog kolla upp det..) så är det "Melodifestivalen 2010 - vägen till Oslo" Mmmmmm, så braaa:) Kollade upp lite också, och det fattas ju en joker!!:o kanske får man veta den då..men om den kommer sjunga den låten jag tror det är så kommer det nog gå braaaa. Hm, vilken kanske inte är så bra eftersom jag tkr Darin ska vinna..meeen, jag har tänkt lite och jag tror att det finns en liten chans att jokern blir Erik och det gillar vi ju (alltså 2006 Erik, inte årets Erik..);)
Och Mp3:n har börjat spela Eurovision låtar..hmm, aja. Det var inte det jag skulle skriva..Meeeeen, people, jag och Darin är lite synkade. Kolla in hans profil lite och där man skulle skriva de man såg upp till musikaliskt så skrev han Michael Jackson (kanske inte så förvånande..) och OneRepublic, ååhh<3 kanske är hans låt lite OneRepublic inspirerad..I wish, då ska han banne mig till Oslo!! Hehe, lägger in en liten bild på människan..från Örebro faktiskt, and I was there;) meen det är inte min bild..



Ha det bäst, då blir livet som en fest;)
Goodnight and Goodbye



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0