It's all up to you

..and a bit up to me;)

Sista lååånga måndagen done!! Gissa om det är skönt!! Huhu..bara tisdag kvar med filosofin som jag för övrigt boorde plugga till, men helt ärligt så orkar jag inte med det just nu. Måste ta engelskan också, uppsats nästa vecka!! Sen måste jag försöka skriva klart det vi skulle ha gjort på lektionen, haha, blev lite prat om annat..lite gamla minnen och sånt, lite flum;D kul kul

Så, har berättat lite om engelska, spanskan bestod för en gångs skull utav plugg istället för flum. Kände mig väldigt duktig:) Hål sen som bestod av PA plugg och leta present till morfar. Tråkigt nog var kuddarna med texten "världens bästa morfar" slut:( så jag köpte en tröstpresent till mig, eller som jag har valt att kalla det en "bara-för-att" sak; ett halsband med ett hjärta och ett H framför. Kändes som att det bara fanns där framför mig och skrek "Köp mig, Köp mig!!" Hahah, mm..kännes bra. ska använda det ooofta. Gull<3
Psykologin bestod utav att titta på "A beautiful mind" så nu kan jag faktiskt säga att jag har sett hela:) Rätt okej faktiskt, riktigt bra skådespel! Hann med tidiga bussen också, me like..

Kollade lite i katalogen över program på Örebrouniversitet. Vill verkligen stanna i Örebro! Jag vet att det kan låta lite töntigt, men så är det. Återigen prat om Behrn Center och jag börjar faktiskt bli taggad!! Haha:D men dyrt som skrutt är det ju..men men;)

Nä, nu ska jag kolla klart på 90210 och lite så:)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

ååååååååh, behrn center <3 :D vi fixar jobb och sen flyttar vi dit, kanon.

2010-01-12 @ 16:20:44
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

haha, jag är på..;)

2010-01-12 @ 19:25:18
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0