Live to win

..if not, your losing

Skrev inget igår, inspirationen var inte på topp. Men iaf, träffade Violeta och vi kollade lite på projektarbetet + pratade lite ESC allmänt. trevligt trevligt. Vi fick klart fraserna så nu ska jag bara sortera lite, hitta låtar till alla länder och få fram de sista recepten och sen är det klart! Inte illa Emma;)
Fick beröm också för att jag hade planerat och utnyttjat min tid på ett bra sätt, vilket gillas (y) Fick en massa gjort här hemma också, handlade typ på record fart, åt lunch lite snabbt, gjorde klart hela stallet all alone åkte hem och pustade ut:) inte fullt lika mkt har hunnits med idag..lite städning för att fixa lite pengar, dock väntar ännu mer imorgon eftersom min gulliga morfar var ivägen!! Hmf
 
Har kommit på också att musik är det absolut bästa som finns på denna jord. Det botar allt..sjukdom, ledsamhet, ensamhet, ja allt du kan komma på kan jag lova dig kan botas med musiken. Yesbox, har läst Andreas Carlssons bok. Har också tittat in på Made in Sweden och lyssnat en hel del på lite (väldigt) bra låtar. Har kommit på att det är det jag vill göra i framtiden, Musik med stort M. Men jag tvekar fortfarande. Flickor, Fotboll, Hemma..känns lite svårt att lämna allt det där, all the good things in life. Har ju till den 15 april på mig att tänka och jag kan lova att ni kommer hitta fler inlägg där jag grummlar på det här..men iaf, ska försöka hitta en asbra verision av "wait for you" med Nelly Furtado, om jag lyckas så dyker den upp i spellistan (y) håll utkik, för den är så sjukt bra så den är helt klart värd en lyssning!!

"What good is life
Without a song
What will be there
When all is gone
But a melody
That sweet melody
It sang to me

If you can dream it
You can be it
And my fear had no say
At the end of the day
I trust the music to show me the way
I just know
If you can dream it
You can be it
So I'm dreaming away"

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0