Tengo la camisa negra

Okej, orkar jag ta hela natten?? Troligen inte eftersom jag typ har glömt halva;) men vi kör på så får vi se vart det sluter (y)
Dagen (igår) började med kör med övning inför Haiti-galan. HATAR när människorna gör om stämmorna så vi får sjunga nåt jätte konstigt istället för det vi är vana vid! Inte okej alls faktiskt..
Sen blev det svenska med en liten föreläsning, lunch, sagostund + fikastund, och latin. Orkar inte köra igenom varje lektion..
Sen skulle vi leta stävlar till Evelina, men det blev inte riktigt så. Istället gick vi runt på hindersmässan för att leta efter en Real Madrid-kalender, men icke. Hur skumt är det inte att det inte finns en enda som har en?? Skärpning!! Aja, Stackars Evelina får leta stövlar idag istället..Men sen bar det av till la casa de Evelina för att träffa hennes hundar och marsvin (som klagade på mitt pianospel!!) haha, ah kul var det;)
Nattinnebandy sen och uj så taggade vi var! Jag att bara och längtade efter en säng, haha;D aja, kvarten kom vi till iaf från den svåraste gruppen! Inte illa pinkat, och vi förlorade ju faktiskt mot Mina så det är väl typ okej. Jag och Martina var kvar sen och kollade finalen och lite på killarna, sen lämnade jag Martinis med Sara och tog bussen hem and the rest is history;) höhö, eller i mina drömmar eftersom jag la mig och sov ett tag..

Hur blir denna dagen då?? Stallet tror jag..ibland längtar jag efter en lägenhet i stan så man kan sova hela dagen lång, men inte då. Men men, jag överlever nog..det gör jag alltid:)

it's sick that you're in my head 24/7 and that I wish you would be here with me all the time..

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0