This is how you remind me

..of what I really am

Tänkte ta en minut i livet att ägna åt tävlingen som drar igång om precis en vecka imorgon; Melodifestivalen! Scenen är nämligen klar (eller ah, jag är ganska sen så den har nog varit klar ett tag nu:P) och jag tänkte visa upp den för alla glada människor:) eller asså, ni får ju titta även om ni inte är glada..hihi



Den är designad att vara lite klubbkänsla efftersom Melodifestivalen faktiskt är Sveriges största fest! Och det ser ut att finnas många möjligheter people! Sååå, om vi har tur så utnyttjas dessa och vi får en skitbra tävling (men det brukar den ju bli iaf).. Tja!

Imorgon drar jag in en stund till stan för att gå på marken, min morfar ringde förut och frågade om vi skulle med och eftersom vi glömde nogaten(?) igår så sa jag självklart ja! höhö, så så ligger det till just nu..

Nu blir det nog äntligen lite sömn i mitt liv i några timmar till så jag blir gladis;)
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0