Tonight we're gonna face the music

Fredag, kul att komma till skolan 1 timme för tidigt för att man inte använder hjärnan och tänker till..Meen, duktig var jag iaf och fixade studieplanen, hade min religion (så ovärt att vara där) och sen köpa tågbiljetter. 348kr blev det fram och tillbaka utan sittplatser. Kul. Not. Speciellt inte eftersom vi ska gå på museet i typ 1 timme och sen får vi göra vad vi vill. Varför ska vi behöva vänta så länge innan vi får åka hem? Det är som att Barbro tvingar oss gå på stan en stund ju!! Och nu verkar det ju som om hon inte ens ska med!! Lite otaggat det där.
Mina var lite snäll sen och körde hem mig. Vet att det är en bra lång omväg, men det var hennes idé så det var bara att tacka och ta emot:) Känns bra att ha så snälla vänner..

Haha, har kollat lite på årets starfält i melodifestivalen och om man kollar lite på statistiken så är det Peter Jöback med sin låt Hollow som kommer representera Sverige i Oslo. Han är sista artisten i sista deltävlingen och hans låt är delvis skriven av Fredrik Kämpe, ett vinnande koncept de senast två åren;)

Tänkte lägga upp den här videon igår, men eftersom det blev film och nya avsnittet av Glee så blev det inte så. Men jag tänkte lägga upp det nu istället:) Det handlar till mestadels om Higuain och hur bra han är <3 Åhh, "Super-pipita", så gull. Och igår blev jag glad för han hade sagt i en intervju hur bra han trivdes i Real och han ville sluta sin karriär där och typ planerade en lång tid där eller nåt..men sen säger Martina att han är på väg till England:'( My heart breaks.. men här får ni videon iaf, sorry att den är på spanska, men man kan ju alltid titta på H;)



Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

http://www.svenskafans.com/spanien/artikel.asp?id=334056



där är artikeln..

men det är ju bara rykten, så det är nog ingen fara!

2010-01-08 @ 22:37:49
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

I hope not..för då lägger jag mig ner på backen och gråter!!

2010-01-08 @ 23:02:21
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0