Until you break

...it's just another story

Dagen har varit noll intressant. Svenskan bjöd på planering och skriva klart dikt. Kul att se att vi får en hel del tid under våren till teater/film/novell. Antar att det inte blir teater eller film eftersom jag och mina kompisar inte har riktigt samma intressen har jag upptäckt, så det blir nog en novell. Efter så blev det bara bajs med innebandyn. Ingen visste om det skulle vara nån träning eller inte och eftersom Martina inte skulle hinna vara med så sket vi i det, istället fick jag åka till mammas jobb och vänta i typ 2½ timme. kul. not.

Just nu känner jag mig så sjukt otaggad på allting. Nattinnebandyn. Bloggen. Facebook. Fotboll. Skolan. Stockholm. Livet. Funderar på att lägga mig ner och somna och sova för alltid! Älskar att sova, DET är jag inte otaggad på. Då kan man vara som man vill och göra som man vill. Det kallar jag livet.

I know I'm not smart or something like that
I know I'm not beautiful or brave or something you want.
But I'm a person and I have feelings to
And I will break if you won't see me as for who I am

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer
Postat av: agnes

jag är lätt på sova-grejen!

2010-01-13 @ 22:15:57
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: martina

jag med..

2010-01-14 @ 15:35:54
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0