When you need me

..I'll be there

Tjo alla glada, eller ledsna. Men jag hoppas ni är glada för man mår så mycket bättre av att vara glad:)
Om du är ledsen så ger jag bara ett litet tips..Titta på 17 again. Det var nog det bästa köpet jag gjort, så sjukt roliiig:D Det blir nog att titta på den igen inom en snar framtid..

Annars så har jag idag fått min lutfisk!! Som jag har gått och väntat på det;) Haha, så nu vet ni det.
Och, ah..när jag tänker på lutfisk så kommer jag och tänka på att människor av någon underlig anledning känner till en massa om mig. What's that?? Aja, haha det är ju kul..eller nåt.

Imorgon blire kul:) Första matchen för 2010, I can't wait!!!! Hoppas grabbarna är taggade för jag är det;) Osasuna står för motståndet, svårt eller lätt?? Ah, Osasuna ligger på en 13:e plats medans Real är på en andra plats med två poäng upp till ledning. Det ska väl gå?? Jodå, med lite vilja så;) Och det kanske blir en match med alla tre; Higuain, Ramos och Ronaldo. Mmm, man kan ju hoppas att de får spela samtidigt..risken finns att Ronaldo och Higuain få avbyta varandra:( Meeen de finns med alla tre på listan iaf..

Nu blire nåt annat..ha det gott
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0