You'll find me crying on the bench

Eftersom jag måste göra nåt annat samtidigt som jag tittar på grabbarna för att inte dö av nervositet så tar jag och bloggar lite:)

Matchen går sämst..det blir nog svårare att ta hem det här än jag trodde:( Osasuna är verkligen på hugget, vilket Real inte verkar vara. Men jag kan ju säga att publiken på Reyno de Navarra verkar vara mer åt ÖSK hållet än Camp Nou hållet! Haha, dom busvisslar så fort nån realspelare rör bollen. Hmm, konstigt att jag tycker det verkar trevligt..aja, men det var mer känslan jag var ute efter, den där riktiga forbollskänslan:) På tal om det, när börjar ÖSK matcherna igen?? Läängtar..
Haha, nu gjorde dom nåt bildspel eller nåt som passade perfekt till låten jag lyssnar på;) kul kul

Har varit lite duktig idag iaf:) Skickade in psykologin (blev sääämst, men inne är den iaf) och skrev och frågade om den här Behov uppgiften..Sen gjorde jag också lite projektarbete. Letade lite låttexter och det verkar bli bra:)

The tide is high but I'm holding on
I'm gonna be your
numba 1

Nä, nu får ni ta och skärpa er grabbar!! Fixa en seger nu då..allt ligger ju framför er, skjut in den nedrans bollen bara!! Ska det vara så svårt?? Ni är ju för fn de bästa spelarna i världen!
Hm, själv ska jag ta och göra en makeover i Mp3:n och hoppas..hoppas på ett mål från kungarna;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

15 mars är ösk:s första hemmamatch mot åtvidaberg (y)

2010-01-04 @ 11:38:17
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

meeeen, det är ju bajs länge kvar ju:(

2010-01-04 @ 21:26:53
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0