Crying on the staircase

...what a fool I am

Dagen har spenderats i Nora och första Noraglassen för i år har blivit äten. MUMS!! En tröja blev inhandlad också så det var inte ett helt bortkastat besök :) Sen träffade vi en människa som samlade in namn för att dom skulle få behålla nån brygga (självklart skrev jag på..) och det blev prat om Madrid. JIKES, vad jag vill tillbaka!! Tänk om man kunde få nåt erbjudande att åka dit gratis, får en lägenhet och får läsa spanska så man kan lära sig det underbara språket nån gång. suck. JAG VILL!! Då skulle alla mina bekymmer inför hösten försvinna..

När vi kom hem sen så hade tyskarna kommit och till min glädje så var det bara föräldrarna som var här. Snygg-tysken (vars namn jag inte tänker nämna..) tog sig en tripp till Grekland igen ;) Då kanske jag kan hälsa på dom.. på något sett känns det som om det är de yngres fel att Argentina åkte ut ur VM. Det tjatas ju jämt om att Tyskland har ett så ungt lagt och det har nog lagt sig i mitt bakhuvud ;) höhö

Aja, efter allt så satte jag mig och kollade på New Moon för första gången på DVD..wow, nu känner jag mig jätte efter! Men men, väntar men till en speciell utgåva ska komma så får man skylla sig själv :P
Biobiljetterna från Martina kom också så nu ska jag bara prata lite med Mina och se när vi ska kolla in Eclipse här hemma i Sverige :D:D:D





(blev så inspirerad av alla som lägger in en massa bilder på sina bloggar så jag snoddar det för en stund..)

Ikväll är det Timo på TV som skulle göra en fin middag till sig och sin sambo..såååååååå söt ju!! MÅSTE ses!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0