I've been hiding all my hopes and dreams away

...just in case I need them again some day

Jag har helt klart hittat min nya favoritfilm!! Music and Lyrics med Hugh Grant och Drew Barrymore. Sååå bra, speciellt låten dom skriver under filmen. Det är bara så jätte super gulligt när dom ska spela in demon..ja, kolla själva om ni inte tror mig



Annars då? Jo, Busen är hemma igen <3 Det värmde verkligen i hjärtat när jag, Ia och Emma klev in i hagen och skulle hämta dom och Busen gnäggade gick imot oss och sedan gick rakt förbi först Emma och sen Ia och stannade inte förrens han kom fram till mig. DET är kärlek!! <3<3<3
Mamma, mormor och morfar har kommit hem från Danmark också. Mamma hade med sig lite fina presenter och jag fick ett halsband med texten "Live your dream". Så Jonas och just nu känns det så jag <3 Det fick mig att börja drömma lite mer så jag kom på att om jag bor kvar hemma istället för att flytta när jag börjar plugga så har jag råd att spara några slantar och då har jag nog råd att åka och läsa på den där skolan i New York :D:D:D (I know, big dreamer, men skam den som ger sig :P )

Imorgon blir det bio med Mina och om jag får tag på henne och hon kan så även en heldag hos henne :D Känns som att det var jätte länge sen nu vi träffades med tanke på att vi bodde ihop i 4 veckor. Saknar flickan lite, men som sagt, imorgon blir det återträff <3 ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0