More than I can take

...please help me find myself

Vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag har kommit in på programmet uppe i Luleå (om jag flyttar dit så kan verkligen alla som säger att jag bor på nordpolen säga att jag bor just där, på nordpolen) och är som reserv på programmet i Örebro. Jag vill ju så fruktansvärt gärna stanna kvar i Örebro och gå det där programmet.
Svårt att välja om jag ska tacka ja till Luleå eller om jag ska skita i det och hoppas på det bästa och i värsta fall börja sökningen av jobb. Viiiiiii får se hur det blir..

Nu ska jag göra mig iordning för att sen åka in till stan och träffa mina flickor! :D:D:D Det var ju ett tag sen eftersom jag har varit i Madrid så nu är det verkligen dags igen (y)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0