This feeling won't go away

...is he just in my dreams

Jag har trottnat pa att forsoka skriva pa engelska sa nu kor vi svenska igen med alla konstiga bokstaver :)

Igar akte jag och Mina upp pa stan at lite god glass pa donken vilket ledde till att vi bada blev jatte torstiga och fick lov att ta en fanta ocksa ;) hehe, fanta ar for sjutton skit gott har i Madrid. Hemma i Sverige ar den bara..inte sa mumsig.
Sen kopte vi ocksa varsin flagga tills imorgon, da vi som sagt ska tagga matchen sa sjukt mycket, och varsin nyckelring som skulle ge tur. Den har inte funkat an kan jag tala om. Min otur borjade typ precis nar jag kopte den..hmmm

Minis ar lite sjuk idag sa jag far klara lunchen sjalv :( men jag ska nog overleva det ocksa, det gjorde jag ju en annan gang :) Sen far jag ocksa ga och kopa mat direkt efter att jag slutat sa vi hinner sa mycket som mojligt av varan packning. Min vaska kommer vaga hundra kilo for mycket, men men. Hem kommer vi nog ;) ....hoppas jag

Nu ska jag se om min mamma vill logga in pa facebook och chatta med mig :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0